Augustā pasažieri aktīvi jautā par biļetēm
Informācijas centrā katru mēnesi liels jautājumu skaits tiek saņemts par maršrutiem un grafikiem, arī augustā tā ir bijusi viena no aktualitātēm un par šo jautājumu saņemti 17 371 klientu zvani, lielākā aktivitāte bijusi Rīgas pilsētas svētku laikā.
Īsi pirms jaunā mācību gada sākuma "Rīgas satiksmes" Informācijas centrā palielinājās jautājumu skaits par biļetēm. Salīdzinot ar iepriekšējiem mēnešiem, tas pieaudzis par aptuveni 1000 jautājumiem. Skolēni un viņu vecāki interesējušies par jautājumiem, kas saistīti ar 100% atlaides saņemšanu – vai pienākas, kur saņemt, kādi dokumenti nepieciešami utml. Tā arī interese bijusi par "Skolēna e karti" – kam tā pienākas, kādi nosacījumi, lai to saņemtu, kā tā darbosies.
Augustā saņemto klientu pieteikumu apkopojums:
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.